Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 14 augusti 2013

Dags att boa in sig ........................

Fint med randig tapet!
Vill nästan inte skriva det, men hösten är ju här?
Både vädermässigt och känslomässigt.

Men det som är lite bra är att höst betyder lite göra om, förnya liksom lite omstart för något nytt. 
(Yrkessjukdom att tänka i läsår och inte i kalenderår???)

Visst blir man shoppingsugen och jag har just klickat hem några saker från Ellos, med lite eller ganska mycket rabatt ska jag väl skriva till mitt försvar.......

Har ni också om än bara en liten, liten tendens att presentera för era män vad billigt inköpet var, vad ni tjänat, innan ni ev. talar om vad det lilla fyndet kostade.............
Äh, kanske bara jag som gör så ibland?

Men det här var i alla fall mina fynd: lite ny frotte, en "fulsnygg" uggle-kudde och några nya sänglampor som jag sett lite här och där. Men jättepraktiska om en av oss vill läsa lite längre än den andra. Himla snygga också!
Lillen tycker vi ska renovera vårt sovrum nu när vi köper nya lampor - tycker jag med. Men först ska vi färdigställa utomhus å sen får vi se vad vi hittar på?

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Riktigt mycket snyggt har dom just nu! Gillar pläden! Och kudden är ju JÄTTEFIN! :) (Den har nämligen jag beställt!:)

Kram Åse