Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 23 februari 2013

En bra investering ? ........................

Herr Loo och jag har pratat ett tag om att köpa en riktigt bra säng. Helt enkelt att investera i oss själva!

Idag när vi var ute och åkte så svängde vi in på en sängbutik och blev fast?
Inte fast i butiken, men fast liggandes bredvid varandra i en underbar kontinentalsäng, med värsta bästa komforten.
Nu sover vi i helt vanliga Ikeasängar, funkar i och för sig. Men det är nog en otroligt god invstering till en hållbar kropp att sova i en riktigt bra säng.

 Några snygga påslakan från Ikea.

Så nu är tankeprojektet igång, för om vi nu köper oss en fin säng så är det verkligen nödvändigt!!! att renovera sovrummet! (Tycker jag!)
Vår ursega köksrenovering börjar äntligen bli ett avslut på, men tyvärr blev det lite stopp igen eftersom Herr Loo skadade sig. Men snart så är hela köket klart och då måste vi ju ha något annat att bita i!
 
Snart är det Mello-time för hela familjen Loo.

1 kommentar:

Hanna sa...

Ville bara titta in och önska en Glad Påsk.
Kram
Hanna