Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 6 januari 2013

Styling med penseln ................

Provade att byta webbläsare och då fungerade det att ladda upp bilder. Men jag hoppas Blogger rättar till felet!

Men.....
Nu har jag och penslen jobbat lite här hemma igen.
Den här gången gick jag loss på en gammal ekfanerad skänk från Ikea och några lack hyllor.

När vi flyttade in i huset skulle man ha ek, eller rättare sagt - ingen tvingade på oss träslaget ek. Men det var liksom lite inne just då, å vi köpte allt för många möbler i ek som vi nu har tröttnat på. (mest jag kan jag väl erkänna!)


Men med lite övertalning till Herr Loo, lite färg och en gnutta tålamod så kan förändringen bli stor. Och vi blev jättenöjda (läs Vi!) med resultatet och skänken och hyllorna kan hänga med ett tag till.

Inga kommentarer: