Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 2 januari 2013

Over the rainbowwwwww

Gick igenom lite gamla bilder och hittade regnbågen som vi beundrade i slutet på sommaren.
Hela familjen kutade runt på gräset, hojtade och fotade detta aldeles underbara naturfenomen!
Titta på bilden och å njut, den é till och med dubbel - så vackert!

Annars har jag ägnat en låååång stund åt att hysteriskt maila runt till sisådär tjugo klädbutiker i Sverige.
Fick för mig att jag skulle ha en blå kofta som är lite kavajliknande. Å, den är slut i webbshoppen så nu har jag under en viss stress mailat till alla fysiska butiker som finns i vårt avlånga land. Å en snäll butiksägare från Göteborg svarade snabbare än blixten och hon trodde den fanns i Falköping. Jösses!

Beter mig som en iller, men jag har verkligen snöat in helt maniskt på just den fina isblå koftan som skulle vara såååååå himla snygg till jeans.

Så hjälp mig nu att hålla tummarna för att jag finner min kofta någonstans i Sverige!

1 kommentar:

Titta in hos Thess sa...

Vilken underbart fin regnbåge !!!!
Och hoppas verkligen att du får tag i din kofta :)))

Kram Thess