Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 18 januari 2013

Fredag och nya tullipar inköpta ................

Ja, så kom den igen, den där efterlängtade fredagen!
Jag har sagt det förr -jag trivs oerhört bra på jobbet, men vem gillar inte fredagkvällar?
Tulpantiden är här och de är så vackra, men jag är inte bra på att hålla dem i blom länge.

Så därför kostaterar jag nu (eller lär mig acceptera?) att de är ganska vackra när de kommit i häng-stadiet också!

Köpte mig en kruka med pärlor också. Mitt i smällkalla vintern med vit snö och 17 minus.

Storasyster sitter framför brasan å myser med datorn i knät. Den här gången är det en skoluppgift och det känns ju okey. Men jag har verkligen fått lära mig när barnen blev större att nallen byts ut mot en telefon eller en dator.
Konstigt - jag släppte min nalle vid tio sådär.........

Ha nu en riktigt bra fredagkväll speciellt ni som jobbar. Men ni kan väl mysa "fredag" en annan dag i veckan, för det är ju så härligt. Och det unnar jag verkligen alla att ha mysfredag, eller en mysonsdag!

Inga kommentarer: