Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 9 januari 2013

Fåglar i holken ...................

Kolla . ..............................holken har blivit med fåglar?

Ni som följt med mig ett tag vet om min näst intill på gränsen till besatthet av fågelhokar.
Men, jag har tagit mig själv i kragen och infört ett holkköpsförbud just nu.?

Men då blev det några fina ugglor i stället.
Tills jag vet var de ska få bo så är de tillsammans i en liten skål från Rif.

Svårt att hålla fingrarna i styr nu när alla nätshoppar har rea med dunderbra priser.
Trots "januariplånbok" så är det roligt att handla lite!

Nu ska Lillen köras till träning, så det är dags att slita sig från datorn.

Inga kommentarer: