Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 30 december 2012

Sommardrömmar...........................

Mitt i den grådaskiga vintern sitter vi och planerar för vår sommar-semsester 2013.
Bilderna är hittade på nätet.
Vi velar, hittar bra alternativ och velar lite till, ändrar oss och rådfrågar Lillen vad han vill.

Spännande när vi inte kommer ha något landställe att åka till för nu öppnar sig verkligen värden för oss känns det som.
Några resor utomlands har vi gjort tidigare, men nu vill vi vara borta minst tre veckor och helst på någon supermysig plats med havet bredvid och om Lillen fårr välja (såklart han får!) en pool också.

Vi får se vad det blir?
När vi började prata så var vi helt inne på att bila till Spanien, men sedan började vi prata om att flyga dit och hyra lägenhet eller hus i stället för ett verkligen kunna vara där länge.
Men det finns så många, många bra alternativ!

Vi tar gärna emot tips på underbara platser, med finkornig strand och helst inte med så mycket solande människor så att man kan misstänka att de använt kofot för att komma ner i solstolen.... Å, så pool förstås!
Inte för att jag inte gillar människor, men jag gillar helt klart ganska mycket "space"!

Snart är det nytt år och tänk att ingen av oss riktigt vet vad som väntar
 - otroligt spännande!

1 kommentar:

Hanna sa...

Ett gott nytt år!
Önskar jag dig
Kram
Hanna