Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 29 december 2012

Vår älskade stor-unge i London......................

Ja, nu är hon där, i London........................ vår älskade Storasyster!
Tjejerna åkte iväg i bilen med Herr Loo i morse klockan fyra, lite nervösa och mycket, mycket förväntasfulla.
Vi har fått några sms under dagen och man kan nästan känna Storasyters enorma lycka genom telefonen!
Att få åka iväg tillsammans med två tjejkompisar, bo på hotell, springa runt på sevärdheter och förmodligen shoppa en hel del. Underbart!
Hon kommer garnaterat vilja åka dit igen tror jag.
Mamman har önskat sig något fint från Cath Kidstone, ett glasögonfodral eller en fin bagage-tag.
Åh, jag såg just att dom har Rea - kan det bli bättre?
Lillen och Herr Loo önskade sig t-shirts. Spännande att se vad som kommer hem i väskorna.
 
Och vi önskar dem såklart en fantastiks och minnesvärd resa!

1 kommentar:

Hanna sa...

Så spännande för dottern.
Ha en fin lördag!
kram
Hanna