Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 2 december 2012

Livet är underbart........................

Jo, men visst ere skönt å leva ! ! !
 
Livet rusar på i snabb takt och idag har vi hela December framför oss. Både fullkomligt ljuvligt och lite skräckblandat känns det alltid tycker jag.
För plötsligt står man inför en massa saker man borde gjort eller ska göra.................
Men mest är den härligt vår röd/vita måndad!
 
 Så här ser årets adventsljusstake ut hos Fam. Loo. fick iden med blommor på nåt bra ställe och kopierade på direkten. Så, Tack för den idén, var jag nu fann den?
 
Nu ska jag iväg på styelsemöte och sen blir det lite mys djupt ner i soffan under en skön filt, en bra film, lite choklad och en härlig brasa. Då mår vi gott!
 
Ha det så bra därute i bloggvärden på söndagskvällen!
Ps. Vet att texten är olika och jag blir####? på blogger!
 



3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

jag brukar med ha växter som taklök, hjärtan på tråd, hyasinter etc i min ljusstake ihop med mossa,,,fint!kramis semlan

Helenas enkla vardag sa...

Visst är det mysigt med december! Även om jag i te är så röd av mig just nu! Håller mig mer till vitt och silver och naturens färger! Har mest hyacinter med mossa över!
Men din plantering var riktigt fin!
Ha en bra vecka!
Kram Helena

Unknown sa...

Jag älskar den här tiden på året för det är en riktig mysmånad....:)
Å vilken fin bricka du gjort iordning,lite annorlunda som jag gillar...:)

Ha en riktigt härlig dag nu...
Kraaaaaam!!!