Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 3 december 2012

Fam. Loo:s soffhäng.......................

Bjuder jag på idag.

Så här ser det ut en måndag i december innan familjen placerat sig.
Vi har äntligen lyckats köpa en ny matta, jag blev så glad när den äntligen fanns inne på det trevliga varuhuset .
Men inget nytt soffbord än? Vill så väldigt gärna ha ett runt bord från Bruka. Men det får jag sukta efter ett tag till. Som man säger till barnen sådar på julaftonsmorgon - det är bra att längta................. ha, haaa...........!

Kanske bara gäller barn? Eller?
Den fina svarta brickan i metall hittade jag här.
 
 
 

3 kommentarer:

Mys och hemtrevnad sa...

himla härlig soffhörna...kramis semlan

Vikeskärs hem och ting sa...

Snyggt! Snygg matta :) Jag fick precis hem en ny matt idag till vardagsrummet.
Fin ljusstake du har gjort i inlägget under.
Kram

Bromans Bravader sa...

Jättemysigt och mattan är supersnygg.
Kram Jannike