Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 23 december 2012

En dag kvar.........................

Fjärde advent och en dag kvar!
Idag ska hela fam Loo ha en fixardag.
Jag skickade barnen att handla gran medans jag packade bilen efter vår handlig förra helgen. Igår ställde vi in den, tog bort nätet och den är gigantisk..................
Fantastiskt vacker, tät och aldeles lagom hög, men jösses vilket omfång!

Vi får möblera om lite i vardagsrummet för att den ska få plats och idag ska den kläs. Det känns så himla mysigt tycker jag när vi klär granen, tänder den och njuter!
Sedan intar vi köket och det ska bli saffransskorpor, örtbörd, ischoklad och mjuk pepparkaka gjorda. Tur att barnen gillar att vara med i köket.
Igår var vi som jag skrev om tidigare till Melanders fisk. Så oj, vad vi ska mumsa på julafton. 
Lilla hjortfamiljen har fått en ny medlem, de är så fina tycker jag! 
Nu önskar jag alla en bra dag å nu börjar målgången för Fam. Loo!
 

Inga kommentarer: