Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 4 maj 2012

Ett hus till..eller två................

Min passion för holkar glöder som aldrig förr. ? ? ?
Jag är helt enkelt heeeeelt såld på allt vad fågelhus, holkar och smådjursbostäder heter.

Sprang förbi en inredningsaffär och i skylten ser jag den mest underbara holk - av modell lite större. Som vanligt trillar jag dit, känns som liten kärleksförklaring mellan mig och holken och den bara måste flytta hem til oss!
Lite "shopohollik" (hur stavas det?) tänker ni nu.
Nä, så farligt är det inte och det var halva priset och tänk vad jag tjänade på det ni!

Den fina nya holken med helt undebar ljusblå färg fick flytta till landet tillsammans med "Lillens" holk som vann ett pris för bästa design och funktion i vår kommun.
Kan det vara så att holk-febern har smittat vår egen "Lillen"?

Önskar er alla en underbar fredagskväll.

1 kommentar:

Hanna sa...

Så fina "små" hus.
Kram
Hanna