Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 5 maj 2012

En jordig dag ........................

Lördagen har varit jättebra och vi har hunnit med både lite trädgårdsarbete en våravslutning med "Storasyster" och en god middag.

Nu känner jag mig himla nöjd med livet ! (:
Jag rensade lite i rabatterna och la på ny jord, sedan planterade jag alien-rosen???. Den som är blå upptill och som jag handlade i veckan.

Är definitivt ingen trädgårdsexpert, kanske på sin höjd kan kalla mig trädgårdsamatör. Men jag undrar forfarande varför den är blå - som en sorts parafin på grenarna.
Lämna gärna en förklaring i kommentarerna om du vet varför den ser ut som den gör? 

Det blir väldigt spännande att se vad som händer med den nu när den kommit ner i fin rosjord.

Inga kommentarer: