Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 29 april 2012

Äntligen klar.........................

Ja,a, nu är äntligen mitt vår-solsprojekt i hamn och vi har avnjutit fler koppar gott kaffe i solen under dagen.
Så här blev det och jag tror bänken kommer användas många gånger under heeela den varma perioden som vi har framför oss.
*Den är köpt på Jula för endast 279 pillevix och sedan har jag målat den med vit terasslasyr.
Vaxduken som jag använt till kuddarna och den vita korgen är från Ikea.
Jag tycker det är härligt med en vår  i pasteller och den har bara börjat....................
Tänk vad man kan känna sig sådär lite löjligt lycklig - härligt underbar känsla som jag ska hålla i läänge, läänge ! ! !

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ja,det var riktigt snyggt..;)) Det hade då jag aldrig tänkt på att sy kuddar av en vaxduk,guuuud va smart.. Slippa plocka in å ut..;))) Å jag älskar ju färgerna på dom..

Ha en härlig Måndag!!

KRAAAAAM!!!

Vikeskärs hem och ting sa...

Vilken fin bänk :)
Kan tänka mig att man sitter fint där när solen lyser.
Annika