Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 11 februari 2012

Välkommen värme.....................

Nu kan vi fortsätta elda!

Herr Loo och jag har varit och hämtat massor med ved idag. Det blev lite sent innan vi kom hem så hela lasset ligger nu på uppfarten och ska bäras in i vedförrådet i morgon.
Ska höra om "Lillen" är sugen på ett träningspass..... - bra för musklerna att bära ved har jag hört?

Fick frågan av Lillen i morse  - När ska du fortsätta light-renoveringen av köket....HhMmm!
Idag faktiskt, jag målade lister och i morgon ska det bli både diskbänk och blandare inhandlat av mig.
Så, visst håller jag på med vår light-renovering !!! Målet är inte nära, men vi kommer komma dit. Det vet jag!

Inga kommentarer: