Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 19 februari 2012

Myyys-helg....................

Vi har haft en riktig myshelg, bara skrotat runt och gjort vad vi känner för.............

Kan möjligtvis bero på att vi inte känner oss helt friska än. Men i morgon väntar jobb på oss igen!

Har i alla fall gjort klart hela inköpslistan till köket - blev ju inget diskbänksinköp förra veckan eftersom jag blev sjuk.
Men det bästa med det är att Ikea har kökskampanj så himla lägligt när vi ska handla. Om man köper allt som finns på kök för 10.000 pengar så får man tusen pengar att handla för. WOW och Tack säger jag !
 Känns helt okay faktiskt. så på fredag är det tänkt att vi ska vi slå på stort och fylla vår (last)- bil med diverse kök.......................! (Skoja bara, eftersom vi renoverar Light....) Men det kommer i alla fall kommer innebära en tusenlapp att shoppa loss för!

Jösses, vad händer med Mellon igår .... ska man inte sjunga????
Tycker väldigt synd om dem som satsar på sin sång och har lagt ner ett stort och hårt arbete inför Mellon, så blir de snuvade på en ev. plats av en som snackar.
Vad är det egentligen med juryn som väljer ut låtar - det undrar jag!!!!!

Ta hand om er på söndagskvällen och njut!

Inga kommentarer: