Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 4 januari 2012

Nu har vi vinter..........................

Jo - i inredningsväg, för något snö har vi absolut och tyvärr inte !

Jag är ingen älskare av snö direkt, men jag önskar att den kommer för alla barn blir så glada och det är inte bra om den underbara våren skulle snöa bort. Inte vet jag, men nåt konstigt är det med vädret ?

Kanske det är som plötsligt Storasyser sa på nyårsafton - jaha, det var de sista nyåret vi firade då !!!!!
Ni vet det där som sägs att jorden går under 2012.........................

Tror inte jag och inte hon heller faktiskt, men man kan ju börja fundera på vad vi gör med vår "Moder Jord ?

I alla fall har granen åkt ut idag och julgrejorna är nerpackade för den här gången. Känns skönt och i morgon ska jag stryka gardiner för idag var strykbrädan upptagen som målarbänk !
Ska visa när det är klart.
Sydde om ett lite tunnare duntäcke till pläd i soffan - så himla mysig blev den!

Tjoho, snat är det helg igen.....................

2 kommentarer:

Unknown sa...

Halloj vännen,nu blev jag så nyfiken på vad du håller på med...;)) Å pläden ser sååå mysig ut,det är nåt jag själv funderat på men inte kommit till skott..;)))
Ja,vädret är väldigt underligt,årstiderna är inte längre som dom ska...Å det där med jordens undergång är ju nåt Mayaindianerna påstår för att deras kalender tar slut då...;))
Önskar dig en underbar helg nu....KRAAAAM!!!

FruNeroLindström sa...

Hej, vilken mysig blogg du har.
Kikar in för att tacka för din grattis hälsning till lilla Stella.
Underbart snygga kuddar.
Ha en riktigt skön Torsdag, Kram Malin