Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 5 januari 2012

Målning slutförd .................................

Ha, ha - strykbrädan är nu en helt vanlig strykbräda igen. Men den är så bra till så mycket och dessuton alldeles i lagom höjd för att vara ergonomisk bra till min ståtliga lekamen !

Ett tips från mig är att använda strykbrädan till ex.  måla små-piff på, eller pyssla, sortera papper på, fota på, förvara lite saker som man inte hinner ta reda på för stunden eller varför inte i alla fall ibland stryka på den ? ? ? ...............
Så här såg det ute före.

Jag tog i alla fall tag i penseln och målarburken häromdagen och det som blev vitt den här gången var en vinkylare (visar den färdig en anna dag) några stora kottar som fyndats på Gran Canaria (ååhhhh... vill åka dit igen) och en liten rakspegel som budats hem från Tradera.
Så här blev spegeln och kottarna efter.
Blev ganska nöjd och även om det mesta blir vitt för mig så är jag så sugen på att måla lite grått för jag gillar den färgen mer och mer. Vi får väl se?

Inga kommentarer: