Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 9 januari 2012

Livet i svart och vitt...................

Har ni lätt att hitta och framförallt hålla er till en inredningsstil ?
Det har inte jag, jag velar och tycker olika, olika gånger. Ibland är jag inne på en supermodern blogg och gillar det till tusen, men sedan klickar jag mig vidare till en lantlig vit och gillar det skarpt, för att sedan fastna i en färglad miljö och bli jättesugen på mer färg.

Jag lockas och blir inspirerad av många olika hem och inredningsstilar. Det är inte så att jag är så trendtjänslig utan snarare alltför påverkbar när det gäller olika stilar och färgval.

Måste säga att alla ni därute inspirerar mig till tusan och det tackar jag för !

Men just nu är det absolut en svart och vit period i vårt hus, men funderar redan lite på accentfärg när köket är klart.
Rött är ju himla snyggt, eller slimegrönt, för att inte tala om starkt turkos - ja, ni hör ju. Inte lätt att välja ?

1 kommentar:

Maria sa...

Jag känner som du, det finns så många inspirerande och fina stilar... Det bästa är väl helt enkelt att inreda och fixa efter eget behag, utan att låsa sig vid inredningsetiketter eller bestämda trender! Det man gillar idag, kanske får ge vika för något annat i morgon... :)

Vad fint med dina vita och svarta pennor... just svart och vitt är alltid så snyggt!!!

Ha det gott!
Kram♥ Maria