Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 11 januari 2012

Jobbardag tralla,lla,laaaaa...........

Ännu en underbar dag på jobbet...............

Har ni varit på arbetsplatser som fullkomligt suger musten ur en där människorna är riktiga energitjuvar ?
Där är jag ibland tyvärr får jag säga.
Men eftersom jag har fler arbetsplatser så får jag lov att klara av det på ett ställe.

Men idag har jag varit på en förskola som bara för en termin sedan var kvar någonstans på 70, eller möjligtvis 80-talet. Där travade det runt sk. pedagoger som för länge sedan båda hade fastant och tröttnat på sin vardag i förskolans värld. - Så ledsamt var det........

Men nu, jösses ! Vilken förändringsprocess de gjort och jag är den förste att Gratulera!

Det är så trevligt att träffa dem nu, några är nya, men "gammeltanterna" är defintivt på gång och de är så himla positiva så jag blir så glad när jag kommer dit och vi pratar pedagogik!
Helt fantastiskt är det och det inger en känsla hos mig som säger att "allt eller i alla fall det mesta går" bara viljan, glädjen och engagemanget finns.

Så just idag så är jag så härligt full av ny energi!

Inga kommentarer: