Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 1 januari 2012

Första dagen................

Den första dagen av 2012 har snart passerat och jag funderar lite på vad som kanske händer under det nya året för mig.

Har ju två jobb och kommer få en ny chef en bit in på året - är inte så glad över det??? Jag har varit med i anställningsprocessen och känner mig väldigt tveksam till om vi/jag kommer få chans att utvecklas och få inspiration, vilket är oerhört viktigt för att jag ska trivas både med mig själv och med med mina arbeten.
Jag får ha lite is i magen och ge den nya en chans för det förtjärnar absolut ALLA!  

Men jag har också fått ett fantastiskt jobb-erbjudande som behöver tänkas över under en lång period (behöver inte bestämma mig förren i vår). Jag har också sökt en utbildning och får svar i slutet på januari och mycket av mina arbetsrelaterade val beror på om jag kommer in på utbildnignen eller inte. Hm,,,, många tankar..............

Får väl se vad som händer och försöka "Go with the flow" lite som man säger..............

Idag visar jag dessa underbara små snö-figurer som Lillen knåpat ihop till mig på en pysseldag i skolan. De var så fint inslagna och jag fick dem i julklapp av honom.


1 kommentar:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Oj, så mycket som är på gång för dig!
Spännande att få läsa hur det blir för dig!

Önskar dig ett riktigt lyckligt 2012!

Kram Annica