Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 17 januari 2012

En vanlig tisdag...............

Eller, kanske inte?
Bilden är lånad från nätet.
Jag och en kollega har spenderat dagen med att åka runt på en liten inköpsresa. Vi ska uppdatera ett ganska stort personalrum, helt enkelt göra ett försök att flytta fram det sisådär 15 år i tiden?

Vi hade en trevlig dag och vi fyllde bilen med massa fint och nu hoppas vi såklart att alla damerna som ska sitta på rast i rummet kommer trivas!
Planen är att det ska vara klart i början på nästa vecka.

Det var min arbetsdag det, men i morgon blir det alldeles underbart vanligt arbete på förskolan!

Inga kommentarer: