Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 31 december 2011

#### Snart............. 2012 ....................######

Tittar in en sista gång år 2011 - känns lite märkligt, men snart är det dags att fira ut det gamla och in med det nya minsann !!!


Har gillat 2011 och jag är hoppas jag kommer gilla 2012 också förstås.

Kvällen ska firas med familjen, vi ska äta god skaldjursgryta och chokladmousse till efterätt.


Sedan blir det film, slapp och trivsel i soffan. Men tolv går vi förstås ut och njuter av himlens färgspel. Lillen och Herr Loo har precis kommit in efter en liten test av Lillens nyårslåda. Det smällde och sprakade och bägge kom in med ett leénde på läpparna.


Nu vill jag och "Tillsammans Hemma" önska Er alla
Ett riktigt

Gott
Nytt
År!!!

Ta hand om er i kväll och njut!







1 kommentar:

♥ Vårt lilla bo ♥ sa...

Hej!!!
Kikar in o önskar dig ett riktigt Gott nytt år!

Kram Annica