Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 29 november 2011

Trötter..........................

Hur trött kan man vara på en skala.............................?
De é frågan det för jag är nästan insomningsklar i detta nu klockan 18 44 på en tisdag. Helt galet !
Måste bero till viss del på mörket tror jag.
Men vi får väl lysa upp tillvaron med en massa ljus i kväll igen. Det är definitivt ett stort plus med denna mörka årstid, alla ljus som lyser så vackert.

Bjuder på lite skön sommarkänsla, det är nåt med mig och vatten

Dagen på jobbet har rullat på med möten. På eftermiddagen var jag med och intervjuade aspiranter till vår chefstjänst. Men jag väntade på den där härliga wow-effekten som tyvärr inte kom. Vill ha en chef som glänser, driver tar lite lagom plats, är tydlig, samarbetsvillig och färgstark.
Var är du? För vi behöver dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sökandet fortsätter helt enkelt - allt har sin tid och den som väntar på något gott vetni!

Inga kommentarer: