Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 4 oktober 2011

Vårt soffhäng....................

Tänkte visa var vi har vårt soffhäng på kvällarna.


Vi har tre olika klädslar till vår kära Ektorp. Svart, vit och en blåblommig som vi köpte för en hel del år sedan. Den blommiga har inte används på väldigt, väldigt länge och nu var det såhär att jag ville bjuda in min kära Herr Loo lite i våra inredningsbeslut -  att han skulle känna delaktighet liksom. Hm, hur gick det då ????



Jo, Herr Loo skulle få välja soffklädsel när det var dags för tvätt av den vita och vad väljer han om inte den blåblommiga som näst intill var bortglömd i min inredningsvärd.

Så kan det bli och naturligtvis sitter den så fint på våra soffor nu. Roligt med det var att jag kunde köpa lite nya kuddar som passade en blåblommig soffa. Vi kanske har en lite sommrig känsla i vårt vardagsrum nu, men vad gör väl det när höstmörkret faller på då blommar det hemma hos oss minnsann!
För stort soffbord har vi också fortfarande, men det gör inget heller!


Tack min Herr Loo!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Super fin soffa och överdrag,,Eketorp?
Vill så gärna ha hörnsoffan..Kram till er myskväll

Unknown sa...

Det var ett väldigt mysigt och snyggt soffhäng ni har och överdraget är ju underbart...:))

Mys på nu i soffan och en stor KRAAAM från mig!!!