Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 23 oktober 2011

Den lyser upp..................


Bild lånad från Ikea-tänk att den säljs fortfarande?
 Äntligen, äntligen har vi en fin lampa i vårt vardagsrum. Skäms på oss för det har hängt en jätteful plafond (tycker jag och jag vet att smaken är som...?) i taket sedan vi flyttade in från förra husägaren. Förstår faktiskt varför de inte tog med sig den urfula glasgloben?
 Joo-ooo, men det är bara sisådär fyra år sedan ops!


Men när vi hittade varandra den jättefina vita lampan och jag så blixtrade det till = kärlek ♥♥♥♥♥♥♥


Ni vet sån där skön känsla när det bara känns helt, helt rätt från början. Ja, jag vet
i-landsproblem och materiella önskemål, köphysteri och allt det där. Men ibland måsta man bara tillåta sig själv att köpa och känna njutningen när man kommer hem med det där som får en att darra lite i en snygg påse !!!!!!


Nu är den uppe åh, vad fint det blev - Herr Loo tycker nääääästan att det blev lika fint som jag ........................ Men jag vet hur det är vi har bara olika långa startsträckor när det gäller förändringar och utveckling min kära och jag?

1 kommentar:

Unknown sa...

Den lampan var jättesnygg och känslan när man hittar nåt som man blir kär i händer inte varje dag...;)))

Kraaam på re vännen och ha en mysig kväll!!!