Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

torsdag 20 oktober 2011

Dagarna springer.................

Tänkte bara lämna ett litet avtryck, många saker har hunnits med på några dagar.


Har haft det otroligt stressigt, men också väldigt roligt.
Helgen spenderades i olika idrottshallar. Men vi åkte hem båda dagarna med otroligt nöjda barn - Lillen tog bronsmedalj på sin judotävling och Storasyster kammade hem guld tillsammans med sitt lag. Såklart var humöret på topp hela helgen.

Sedan har jag haft kvällsmöte på jobbet, lite kafferep/tårtkalas med många glada pedagoger för att tacka av vår alldeles underbara chef...........Så himla snyftigt med avskedet som blir på måndag! Jag kommer sakna henne jättemycket.


Men................. jag har hunnit med att köpa upp mig på lite mer rosa. Prova Rosa bandet Keso med hallon - mums minnsann.
Ett fint armaband hittade jag på Tradera med budskapet
"Together we can make a difference"
Och visst är det precis så!


4 kommentarer:

Unknown sa...

Gomorron vännen,javisst går det fort står inte på förrän tomten kanckar på dörrn..;)))Hos dig händer det mycke ser ja och va roligt för dina barn att kamma hem lite medaljer,förstår att humöret var på topp...;)))
Ha nu en härlig Fredag,KRAAAAM på re vännen!!!

Mys och hemtrevnad sa...

armbandet var verkligen jättefint! kramis semlan

Torpliv sa...

Så roligt att du vill vara med i min lilla utlottning =) Vilken fin blogg du har, och så fina rosa saker du hittat! Petra

♥ Villa Tretton ♥ sa...

Tack snälla du, va gullig du är:)
Det är roligt med namn och speciellt när dom är lite ovanliga!

Jättefint armband:)

Kram Susanne