Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 5 september 2011

Kan man va på holken.................


På holken jag, va é de för något?


Det är något med mig och holkar. Jag har tagit upp ämnet förut så ni vet kanske att jag älskar fågelholkar. Gärna vita,rosa eller färgglada och nu har jag smittat "Lillen" i familjen.
Vadå tänker ni kan holk-beroende smitta, ja,a tydligen!


Lillen kom hem överlycklig i fredags från skolan. Vår egen Lillen har vunnit en holk-tävling!!!!!!!! Han har snickrat en egen holk.
Stolt mamma kan nu berätta att han vann för sin genomtänkta desigt och multifunktion med både matplats och bostad i sin holk för en bevingad liten familj med fjun!

Den - holken  ska komma hem i morgon och ryktet säger att färgen matchar med husen på landet! Det är vår Lillen det ! ! ! ! ! ! !!




Vi köpte såklart lokal-tidingen där han kramar vårt kommunalråd - stort för en Lillen i småstaden må ni tro!

2 kommentarer:

Susanne sa...

Jätte fina..kram

Unknown sa...

Underbara..:)) Hoppas på en bild på Lillens oxå och ett stort grattis så klart....:))

Kram vännen och ha en härlig dag!!