Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 2 september 2011

Blå, blå.................

Idag lös först en grå himmel på mitt huvud, men sedan så blev den så vackert blå.


Då är det bara att njuta för fulla muggar, för jag gillar ju när vädret liksom är rätt för årstiden. Och nu, precis nu i skiftet augusti & september ska det vara brittsommar tycker jag för det är så himla mysigt. Att få känna in hösten sådär lite långsamt innan dunjackan å mössan åker på. Det gillar jag!


Lite ledsen är jag just nu för min super-duper underbara chef ska sluta. Det är så himla tråkigt för hon är absolut den bästa chef jag någonsin har haft. Men, så är det i livet och jag stannar inte av för det, men det känns................
Jag tänker att våra vägar kanske möts igen som man säger och det är nog inte helt omöjligt. För jag vet att gillandet är ömsesidigt!

Det känns lite som att vända blad helt enkelt?

I morgon ska jag till landet och måla färdigt förrådet - förra försöket slutade med spöregn, så nu håller jag tummarna för underbart väder utefter kusten i morgon!

Ta hand om er i helgen!




Inga kommentarer: