Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 13 augusti 2011

Lite avkopplande tips........................

Tittade runt lite här och där på nya utemöbler och jag blev så himla kär, så kär...............
Titta på dom här, känn känslan av "harmoni" !

Visst är de fina, känner bara att jag viiiiiiillll haaaaaaaaa.
Men ganska mycket för dyra tycker jag nog. Visade såklart Herr Loo som också gillade stolarna och jag blinkade lite med mina små blå och talade om för honom att det kommer bli väldigt svårt att hitta några fina utemöbler efter den här upplevelsen??????????

Kika in på sidan Kila möbler  du med vetja och njut lite. Såklart har dom de fina Grythyttan också!

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Himmel vad fina utemöbler! Dom hade jag inte tackat nej till! :)
Kan tänka mig att dom kostar en hel del....men drömma kan vi ju. :)

Kram Åse