Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 7 juni 2011

Blir heeeelt kockoooooooooo......................

Jag blir så himla, himla irriterad för blogger bara dummar sig och jag vill kunna skicka trevliga hälsningar till just dig!!!!!!!

Jag kan skriva inlägg, men inte kommentera och jag blir helt tokig för jag vill så gärna hälsa till er andra och skicka några glada rader!!!

Får väl hälsa till er här med underbara soliga och framförallt varma häslningar............


Här kommer en bild från underbara och vackra stadsparken i Lund.

Kramar!!!!!



2 kommentarer:

Susanne sa...

Verkar som många har problem...men inte här..Konstigt...Kram

Unknown sa...

Så har jag oxå haft det tills jag tog bort "bocken" där det står förbli inloggad..
KRAAAM vännen och ha en mysig fortsättning på kvällen!!