Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 3 maj 2011

Lite stilla hemmapyssel.............eller måsten................


Jaha ni - håller på med lite hemmapyssel låter mycket roligare än massa måsten.
Ni vet tvätt, disk och det där som aldrig tar slut men måste göras för att vi ska må bra.

Eller för att jag ska må bra, för jag trivs inte i smuts. Lite grejer och projekt framme stör mig inte så mycket men inget kladd och smuts vill jag ha här hemma.

Så det är bara att dyka ner i tvätt påsen fylla en maskin och dansa runt lite med moppen som är vackert rosa i högsta hugg och torka, torka med den ekologiska disktrasan i andra handen. Veva runt lite i hemmet så blir det mycket mer trivsamt.




Har en snygg tvättpåse på landet från Nyblom och Kollen som gör så vackra tyger och andra ting.

Ha det så himla bra i veckan.


3 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Vilken snygg "moppe" i förra inlägget. Den gillade jag skarpt! :)
Söt tvättpåse från Nyblom och Kollen!!! :)

Kram Åse

Unknown sa...

Ja,hua för dessa måsten som man bör göra för att må bra...Å denna tvätt,ibland tror jag att grannarna smyger in här med sin...hahaha...Ha en riktigt bra dag nu...KRAAAAM vännen!!!

FruNeroLindström sa...

Tack för titten och din trevliga kommentar.
Vilken mysig blogg du har, och älskar ditt tankesätt med "hemmapyssel", så ska jag verkligen försöka tänka hedanefter när man har massa tråkiga måsten.
Hoppas du haft en härlig Torsdag,
Kram Malin