Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 1 maj 2011

Jag eller kanske vi e´ mé...........................

Ojsan, ojsan nu é vi med...............................


gissa nu?????



Jo, minsann, vi köpte oss ett riktigt "vrålåk" i går!!!!






Hittade denna superfina klenod alldeles i närheteten av där vi bor - kanske var det inte helt och hållet vår färg. ???  Men vad gör väl det, för det är en retro och den passar så bra till oss sk. fornminnen (sonens smickrande kommentar). Men den tackar vi för och känner oss ganska så fulla av livserfarenheter!!!!!! Ni vet - ett ganska långt och bitvis rikt liv håller vi på att lunka oss igenom tillsammans! Det mår vi så bra av allihop!

Visst är den himla fin????

Tyvärr har vi lite för kallt för att jag ska kunna köra den till jobbet i morgon, men några trevliga åkturer har vi gjort tillsammans i går och idag. Med tjock jacka, överdragsbyxor och vantar fungerar det hyffsat. Men när det blir varmare ska vi spendera många stunder ihop har jag tänkt! ♥♥♥♥♥

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej min gulliga vän...:)) Jaaaa den va himla fin,en riktig snygging...Då kan du ta en sväng hit å fika...:)) KRAAAAM på re!!!