Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 26 april 2011

Vår underbara lååååååååånghelg..............

I det här inlägget gör jag en liten sammanfatttning av vår trevliga Påsk-helg!

En helt fantastisk helg har vi haft både hemmavid och på landet  och vi har hunnit med både att

Ätit en hel del ägg - mums!

Tittat på mängder av fina blåsippor!



Solat mmmmmmmmm!



Ätit god påskmat




Promenerat länge vid sköna havet och i skogen = lite diverse "påskgottis" bort!



Fikat liiiiiiiite ! !  !



Träffat några trevliga grannar.......



Promenerat lite tillsammans igen! (Denna gång för att trycka allt gottis neråt i kroppen?????!

Och framförallt har vi varit ute och njutit av varandra och det superfina vädret!

Hoppas Ni alla också haft det mysigt och kanske några dagar som ni bara liksom lunkar er igenom sådär lite lagom avslappnat och skönt.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Mysigt att vara tilsammans hela familjen och jag skulle oxå behöva få ner allt götta,jag har lagt på mig en mystisk badring..haha..Men jag kommer att flyta bra i poolen i sommar iallafall...Önskar dig en skön dag nu...KRAAAM vännen!!!

Det Vita Drömhuset sa...

Ja, jag tror nog att jag lätt gått upp 2 kilo denna påskhelgen!!! Herre vad jag åt mycket gott! :)
Men nu e jag igång och promenerar så jag hoppas påskmaten försvinner snabbt! :)))

Ni verkar ha haft en skön påsk. Ser mysigt ut på bilderna.... :)
Vi hade också det underbart. Man grejar så mycket hemma att det är gott att komma iväg ibland och bara va....

Ha en fin kväll.

Kram Åse