Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 12 april 2011

Tiden ruuusar................

Tänk, halva april har nästan passerat och alla vi som så länge önskat oss vår. Nu är den faktiskt här och det är så himla skönt tycker jag. Men det är en sak med våren och det är tiden som plötlsligt inte längre räcker till. Är det möjligen så att dagarna blir jättekorta, jobbar jag mer än heltid nu......................?????



Näää, det är bara så att allt exploderar tillsammans med knopparna på träd och buskar. Precis allt ska vi hinna med nu och mycket ska hända på kort tid. April med trädgårds-styling. påskfirande och annat nödvändigt vår-fix. Sedan har vi sköna Maj med någons???????födelsedag.......... Tjoho.


Lite påskåyssel har jag minsann klämt in och det blev små pappersägg av designpapper. Enkelt och dekorativ!




 Annars har jag suttit hemma och arbetat idag med en kvlitetsredovisning som ska vidare till högre ort. Kul med lite datajobb emellanåt tyckert jag!



2 kommentarer:

Unknown sa...

Mooorning vännen,javisst går tiden fort nu,fattar inte hur man ska hinna med allt man vill göra nu..Jag har ett mål att vara klar med all städning till första Maj..För sen vill jag vara ute och fixa..Det första jag ska ha när jag blir miljonär är en städerska..hahaha..För fy bövelen va trökigt det är..Önskar dig en härlig Onsdag..KRAAAAM!!!

Det Vita Drömhuset sa...

Jag håller med dig! Dagarna räcker inte riktigt till, jag har så mycket jag vill hinna med!!! Men underbart är det med vååååår!
Vilka fina ägg du gjort!

Du har nåt att hämta inne hos mig! :)

Kram Åse