Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 30 mars 2011

Trist å skräpigt eller pånyttfödelse...................


De é frågan det, när jag tittar ut i vår trädgård. Den fina vita snön är nästan borta och ny syns en ganska skräpig trädgård i murriga jordfärger......
Kan den blir lite färgglad och harmoniserad igen måntro - ja, det är klart den kan!
Om det bara blir en liten uns av värme i helgen så ska jag börja ute-piffa lite och det känns så himla kul. Ääääääääääntligen!

Hm, vi kanske har ganska mycket snö kvar när jag tittar på bilderna, men om jag tänker på hur mycket det varit på gräsmattan så är snön faktiskt nästan borta ju!


Trista bilder tycker jag, men det kan baaara bli bättre och det ska det bli. Nu när det är dags att väcka den från en slumrande vilande lång vinter.

1 kommentar:

Alexandra - uppsalas största blogg sa...

SV: Åh vad kul att du är med och tävlar om en one piece :D