Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 23 mars 2011

Snälla, snälla Herr Loo...............


Hm! Är ingen materialist tro jag, men visst är det härligt med pressenter. Har tagit upp ämnet förut och jag njuter lika mycket nu som förut av en gåva, speciellt av kärlek ♥♥♥!
Herrn i huset har jobbat väldigt mycket under en period och då ställer jag såklart upp lite extra på allt hemmafix och körande av barn hit och dit till träningar å kompisar.



Underbara Herr Loo ville visa lite extra uppskattning - kan göras på många olika sätt, men den här gången blev det lite härlig näthandel och ett "Varsågod och beställ kära du"!!!!

Den fina passen var jag inte sen att utnyttja.......... och jag kikade genast runt på
Ellis Corner  som har så himla bra service och jättefina saker.

Här kommer lite bilder på det underbara paketet som kom hem till oss idag.






Bild lånad från Ellis Corner.


En ny liten Maileg♥ i en jättefin skål.

Vi blev jätteglada över vår fina beställning och visst är det härligt med vår och vitsippor...blink, blink!!!!






2 kommentarer:

LjuvligtLantligt sa...

Åhhh shit vad fina grejor du beställt!!! :)
Kraaaaaaam Git

Hobbykällaren sa...

Klart man får passa på då;) fina saker. Kul att du vill vara med i vår utlottning. Ha en bra dag. Kram från oss.