Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 15 mars 2011

Liv i plastbyttan..............

Kom precis hem från ett supersnabbt möte med min underbara  tjejkompis och
fd. studiekollega Lena. Ibland möter man människor i livet som bara ger en massa kraft
och som man bara, bara mår bra tillsammans med. Det gör jag med min underbara Lena! Vi kan pladdra, kasta skit, diskutera utvecklingfrågor, garva och vända och vrida på det mesta. Tyvärr ses vi inte tillräckligt ofta, med de gånger vi får till en liten
"fika-date" så ger det så mycket ny energi.


Tack för att du finns Lena och ger mig Livet!

Nu till lite lättsammare glädje å liv - mina små pellisfrön har kommit upp och de kikar fram så nyfiket där från sina små plastkrukor och de Välkomnar solen precis som jag.




Jag tyckte de gröna plastbyttorna var så himla fula så jag "hottade" upp dem lite med designpapper - snabbt, enkelt och nöjd blev jag!.


Inga kommentarer: