Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 14 mars 2011

Bättre sent än alllldriiiiiiiiiig...............!

Oj, oj - vad dagarna går utan att jag får till ett ända inlägg? Skärpning på mig!
Jag har mest sytt och sytt och sytt lite till. Jag är så glad för min nya symaskin som bara tuffar på och fungerar så bra!
När jag var på Åhlens och köpte den fina randiga pläden som jag skrev om förut så föll jag pladask för ett tyg som bara var så himla vårigt och dessutom var det jättefint till pläden. Nu har det blivit några nya kuddar till soffan av det nya tyget.
Hade bestämt mig för att sy några vita linnekuddar med volang-kant, men det får vänta för nu blev det plötsligt stormönstrat i stället. Hm! Konstigt ibland hur snabbt man bara ändra  sig - det var liksom ett ögonblicks verk och så gick jag ut från Åhlens med en påse i handen och med ett nöjt leénde på mina läppar.............!

Härlig känsla...............






Nu behövs en ny lampskärm och nytt vitt tyg till vår fotpall och nya tavlor så har vi fått in den sköna våren i vårt vardagsrum!

Borta är den svart/vita inrednings-vintern för den här gången.


Ha nu en riktigt skön fortsättning på den här veckan och hoppas solen lyser på er ALLA därute!



Inga kommentarer: