Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 12 februari 2011

Varuhusbesök.............

Idag åkte Herr Loo och jag på ett litet besök till Herr Kamprads stora affär.
Äntligen köpte vi vita fina "kläder" till vår Ektorp. I morgon blir det klädbyte minsann!

Titta vilka fina vårljus jag hittade!


Femton pengar för de fina "Florena" ljusen.








Känner mig inte helt hundra efter lunginflamationen och jag vet att det tar tid att bli på topp igen, men vad glad jag är över att vi äntligen kom iväg och handlade lite.
(Törs knappast tala om det ,men lite julsaker har sett stökiga ut och väntat på en förvaringslåda i en hörna i matrummet och det är februari......) Ops! Men nu är lådan inhandlad och de äntligen gömda i förrådet många, många månader till!!!

En annan sak som kom hem till mig häromdagen budad från Tradera är en liten alldeles underbar trälåda. Ful och lite trasig kanske någon tycker, men jag tycker den är vacker????
Vet inte riktigt vad jag ska ha i den, men det ska jag nog klura ut.


Skrev ju igår om snön, men idag lyste den gula så vackert över oss igen och det är Lycka!

Nu blir det snart Melodimys med bara ett barn. Storasyster är med kompisar på bio i en annan stad -sedan igår faktiskt. Men ikväll kommer hon hem till oss igen och vi är "Tillsammans Hemma" som vi gillar så mycket!




Inga kommentarer: