Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 2 februari 2011

Vår feeeling till oss.................

Nu ska det minnsann odlas vårkänslor så det räcker fram till mars/april eller så!

Är såklart inte frisk än, men vad gör man inte för att få till känslan av vår inom sig.

Jo, jag plockade fram hela tyghögen som så sakterliga ska bli både gardiner och kuddar till landet. 
Lite annat småpyssel blir det nog också. Såg så himla fina ståltrådshjärtan som var lindade med tygremsor. Om orken finns i morgon så ska jag nog ge mig på några små hjärtan.

Visst är det fint med just hjärtan, jag gillar verkligen formen och naturligtvis symboliken i dem. Hörde på Tv:n idag om kärlek och skillnader i att visa kärlek i ex. väst och övriga världen. Att på vissa håll så var det viktigaste att göra tjänster åt andra när man visade sin kärlek. I Europa står vi för den romatiska kärleken???
Hm, vill nog inte sätta in mig/oss i något kärleksfack kanske!♥♥♥♥♥♥♥♥ Åå,h vad är egentligen romatik?

Nu tillbaka till den underbara våren!!!!!!!!




Hej från Loo.

2 kommentarer:

Det Vita Drömhuset sa...

Åh, så fina tyger!!!!!

Kram Åse

BLONDETTY sa...

Hej Loo!

Åh, vilka underbara tyger! Verkligen sommarkänsla på dem! Om det ändå vore vår nu...

Ha en bra dag!

Kramar från
BLONDETTY