Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

fredag 25 februari 2011

Välkommen till oss...............

Idag har jag äntligen fått upp vår dörrkarans igen. Efter att den varit "julad"???
så blev den nu lite "vårad"???
Lite om-stylad helt enkelt.

Några av de vita virkade blommorna har tyvärr blåst bort, men jag kanske kan hitta nya på Tradera.



Lite fina rosor fick följa med hem i matkassen idag, har börjat köpa ganska mycket snittblommmor igen och det känns som hela hemmt blir lite extra upp-piffat av bara lite blommande skönheter! 
                                

Nu måste jag verkligen ta tag i månadens absolut tråkigaste uppgift - fixa med räkningarna. På en mysfredag, varför gjorde jag inte det igår redan? Jo, för att jag har en liten , men bara liten (hmmm).. tendens att just skjuta upp trista saker och priorieter allt som är roligt...... Men det kanske bara betyder att jag njuter av livet, men nu måste jag faktiskt................

Ha det så himla bra nu och njut av er fredag ♥!


Inga kommentarer: