Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 28 februari 2011

Måndag och jobbdags...............

Det var måndagens jobb det. Vi håller på att göra om våra schema och det är ett himla pyssel med allas tider. Jag är så glad och tacksam för att jag har ett jobb som är så himla roligt och kollegor som är trivsamma att jobba med!
(Tro inte att jag smörar för mina kära arbetskamrater för ingen vet
att jag bloggar -vilken hemlis va!)


På vår förskola har vi gjort en jättefin lägenhet, med köksdel, vardagsrum,
dressing room och en sovavdelning med skötbord. Nu är hela rummet snart klart 
(lite mera piff bara!)och ungarna leker för glatta livet.
Känns bra och viktigt med fungerande miljöer på jobbet. 


Här hemma är det lååååååång-paus kan man nog säga. Inte ens några syarbeten eftersom min älskade symaskin har lämnat in. (Jättesnyft!) 
Den har hunnit fylla ganska många år och jag håller på att leta runt efter en ny trotjänare. Tar gärna emot tips på bra symaskiner! 


En liten lavendel-gömma som gjordes i somras.
Tittade på Ernst och blev inspirerad förstås!



Inga kommentarer: