Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 7 februari 2011

Lite sydags...............

Är ju inte bra än i mina stackars lungor så jag är hemma och
tar det lugnt fortfarande.

Pysslar lite i arbetsrummet, har sytt lite idag.
Det blev blommiga gardiner till landet och i morgon ska det bli nya kuddfodral.

Vårt arbetsrum är hela 7 kvm. stort. Ja, du läste rätt!
Litet, men rymmer det mesta som vi behövar ha därinne.
Såsom dator, strykbräda och stryktvätt, förvaring, skrivbord med symaskin
och lite till faktiskt!
Så här ser det ut när alla projekt för tillfället är avslutade????  

Ibland är det ganska Tornadooooooooooo.......


 



Vår "Lillen" var iväg och tävlade i judo i helgen och jag fick stanna hemma och få rapporter i telefonen (inte alls lika kul som att vara med och titta på plats!).
Han kom hem lycklig med en brondmedalj runt halsen.

Grattis till en kul tävlingsdag som dessuton fyllde på din medaljsamling!

Nu ska jag köra iväg honom på träning så jag säger!

Hej från Loo.

Inga kommentarer: