Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 8 februari 2011

Lite frön till oss...........

Hallojsan!


Idag har jag klickat hem lite frön som ska sås så fort de hamnar i vår brevlåda.
Hittade en webb-affär som heter Jennys frön och sånt 
där jag gjorde min beställning.

Tänk vad himla lätt det är med nätet - några "klickeliklick" och sen är det bara att vänta med spänning och hoppas man blir nöjd.
Jag beställde b.la. vit pelagon. småtomater och vit lavendel. Letade som en tok förra sommaren efter vita lavendelplantor, men lyckades inte hitta några.

Men nu ska det minnsann lysa vitt i krukorna i sommar!!!!!

Jag är inte så förtjust i lila (törs man tala om det???)
Men trots färgen så har vi ganska många traditionella lavendel som jag hoppas mår bra under all snö och is.
Så här såg det ut på från vår tomt idag, syns inte riktigt på bilden att den ljuva solen är framme, men den lyser faktiskt!

Om bara en liten tid så blir det knoppigt utanför fönstren, och tänk vad mysigt!!!!

Nu är det straxt Willy och hans Bygglovs-gäng igen. Lite Tv-njut alltså!

Hej från Loo.

Inga kommentarer: