Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

onsdag 23 februari 2011

Känslan av att vååååra...................

Vet att vi är många som springer iväg mot målet vår just nu. Men varför kommer vi aldrig i måååååååååååål?
När jag vakande i morse visade termometern på hela 22minus inte klokt!!!!



Var en sväng till Falun i helgen där "storasyster" tävlade och vi tittade upp mot hopp-backen som var så fint uppyst sent på kvällen. Det var en vacker vintersyn, men här hemma vill jag bara ha barmark NU!!!!
Jag håller på att leta efter lite våriga plädar til de numera vita sofforna. Jag gillar ju lite pastelligt och det lutar åt randiga i superskön stickad bomull från Åhlens. De har ju en helt underbar färgskala på sitt våriga i år tycker jag. Önskar både plädar, kuddfodral och kanske några mattor och......... Önskelistan blir alltid för lång - tycker i alla fall min kära Herr Loo!

Matta Rablader 249:-

                                            Nu ska jag klä på mig nästan hela garderoben och sedan gå ut genom ytterdörren med ett brett leénde som förmodligen fryser fast och vem vill inte gå runt och le hela dagen liksom?

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Haha ja vem vill inte le hela dagen?! Fast jag håller med dig, det är svårt i den här kylan. Jag vill också ha VÅR nu!!!!

Vi får hålla tummarna att den kommer snart...

Ja, jag är också sån att jag vill matcha ihop flera prylar i samma mönster men det kan tyvärr bli dyrt då.....

Kram Åse