Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

tisdag 18 januari 2011

Tacksamhet............

Känner bara att jag måste skriva några ord?


Har på ganska kort tid fått ta del av några livsberättelser som satt spår i mig och som får mig att fundera lite extra över livet. Berättelserna har helt enkelt fått mig att tänka lite extra på den stora lyckan att ha ett friskt och bra liv.

Att känna lite extra tacksamhet över det jag har runt omkring mig och framförallt familjen som betyder oerhört mycket för mig!

Säger som "Arja"

Jag vill Tacka livet!!!!!!

Hej från Loo.

1 kommentar:

Det Vita Drömhuset sa...

Jag håller med dig.
Jag har varit inne och läst en del på en blogg som heter http://wildavaregenangel.blogspot.com/
Wilda är född förra året precis som min dotter och det känns i hjärtat när man läser om lilla Wilda, hennes kamp och föräldrarnas kamp.....

Jag är så tacksam att min dotter är frisk för jag tror inte att jag skulle ha den styrkan som Wildas föräldrar har....

Kram