Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

måndag 24 januari 2011

Nya kuddar..........


Vi behöver förnya vår älskade Ektorp som nu är svart men så smångingom ska bli vit. Jag gillar verkligen svart och vitt som en stilren kombination, men märker att jag drar mig mer och mer åt det vita hållet. Känns bra nu inför våren med vitt och det är lättare att lägga till lite vår och sommar färger.
Men våren är inte riktigt här än så jag köpte mig några nya kuddar på Hemtex. Har gått och klämt på de här kuddarna många gånger. Men nu var det färdigklämt????  och de två sista kuddarna på vår lilla Hemtex-butik fick flytta hem i vår svarta soffa.
Jag blev nöjd och det blev jättefint tycker jag!

Nu börjar det mörkna lite däruta och jag ska tända några ljus, ta en god kopp kaffe och inspireras lite av min nya tidning.


Lite eftermiddagsmys helt enkelt!
Hej från Loo.

1 kommentar:

fem barns mamma sa...

Soffan är riktigt fin svart, men visst är det härligt att kunna kombinera vitt med t.ex.ljusa pasteller nu till våren:-) Är det bästa med Ektorp, är ju så lätt att förändra för billig peng!
Kuddarna var jättefina, passar ju bra även i vit soffa!
Hoppas du får en härlig dag, kram Emma