Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

lördag 8 januari 2011

Nu är den definitivt borta................

Julen, nu har vi rensat bort den för den här gången, åh vad härligt det är när det är klart! Alla eller i alla fall de flesta barr har hamnat i dammsugaren, skåp och bord är dammtorkade, det ser undanplockat och fint ut och det ger mig en känsla av nystart.............

Här kommer absolut sista julbilderna för den här gången!
 Alla saker ligger nu nerpackade till nästa år. Får se vad det blir för julfärg i vårt hus 2011????
Farväl ni gulliga Maileg tomtar, nu byts ni ut av lite små nyfikna kaniner som dyker upp lite här och var i vårt hus!

I kväll blir det filmkväll i soffan med lite choklad - Mums.
Vi ska se Bröderna Karlsson, hoppas den är riktigt bra för jag brukar verkligen gilla svensk film. Kanske inte är filmhistoriens storverk precis och det är nog just det som gör det - lite lagom med humor och igenkännande kanske och inte alltför mycket tankeverksamhet.

Den övre kroppsdelen ska väckas till liv på måndag klockan åtta för då är det jobbstart på riktigt och vi börjar med föreläsning.
Men då är då, nu ska jag absolut njuta av NU!

Hej då från Loo!

Inga kommentarer: