Det är jag som är Loo och jag hälsar dig Välkommen till min blogg som handlar om livet i stort och smått för vår familj!
Helt enkelt - följ med Fam. Loo på vår resa i vardagen.............

söndag 16 januari 2011

Lite fixardag idag..........

Söndagen hemma hos oss får bli en fixardag, lite städning, lite målning och för att avsluta kanske en skön stund  i fåtöljen.
Lite av varje i en bra mix så mår vi alla som bäst!

Skojade med Herr Loo här om dagen - att nu sätter jag igång med renoveringen av hallen!!! Den blicken och den tystnaden som mötte den meningen var lite obetalbar!

Hade min käre man ♥♥♥ kunnat ha frågetecken runt sig så hade han haft många just i det ögonblicket??????
Lite, lite allvar var det från min sida eftersom det är ganska lång startstrecka för en del???

Har i alla falla börjat med lite målning av en hylla som ser ut så här nu:
Den ska bli vit - någon som trodde något annat kanske? Sedan är det dags för några bruna hängare att få ny färg, lite vit kanske?

Vår dammsugare en Nilfisk Extreme som vi tyvärr inte är så nöjda med!
Vi har fått byta flera delar och den har blivit utsliten för fort?

Sedan är det nog dags för vila, men först ska jag nog prova att baka lite i mina
nya silikonformar från Rusta. Känns som jag gör ett nytt försök, hade fina
silikon-formar från Tupperware förut, men vi var inte alls sams formarna och jag
så de fick flytta vidare med hjälp av Tradera.....

Vad pysslar ni med en dag som denna???
Hej från Loo.

Inga kommentarer: